Dokument archiwalny
Pytanie:
Czy mogę zatrudnić pracownika na stanowisku np: Kierownik ds. Organizacji/Lektor/Prawnik na pełen etat (ma stosowne uprawnienia do wykonywania tego rodzaju prac). Czy sporządzam wtedy jedną umowę, określając stanowiska pracownika, czy też muszę zawrzeć 3 umowy podając wymiar zatrudnienia np: 1/3 w każdej umowie i co za tym idzie: 3 zaświadczenia od lekarza, 3 x szkolenia bhp, etc.? Jestem zdania, że powinnam sporządzić jedną umowę, ale pracownik (prawnik) uważa, że dla każdego stanowiska powinna być oddzielna umowa. Kto ma rację?
Pozostało jeszcze 44% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo