Pytanie:
Została zawarta umowa zlecenie na okres 1 roku, w której określono wynagrodzenie miesięczne. Na koniec miesiąca okazało się, że zleceniobiorca z własnej winy wykonał pracę tylko w 40%. Jak prawidłowo rozliczyć takie zlecenie? Czy wystarczy, że zleceniobiorca wystawi rachunek na niższą kwotę, a firma mu zapłaci? Co zrobić w sytuacji, gdy w danym miesiącu nie będzie potrzeby wykonywania prac przez zleceniobiorcę? Jakie będą skutki w zakresie ZUS i podatków?
Pozostało jeszcze 76% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo