Jak prawidłowo rozliczyć umowę zlecenia jeśli zleceniobiorca nie wykonał wszystkich zadań

Autor: Michał Kuryłek

Dodano: 6 listopada 2014
Pytanie: Została zawarta umowa zlecenie na okres 1 roku, w której określono wynagrodzenie miesięczne. Na koniec miesiąca okazało się, że zleceniobiorca z własnej winy wykonał pracę tylko w 40%. Jak prawidłowo rozliczyć takie zlecenie? Czy wystarczy, że zleceniobiorca wystawi rachunek na niższą kwotę, a firma mu zapłaci? Co zrobić w sytuacji, gdy w danym miesiącu nie będzie potrzeby wykonywania prac przez zleceniobiorcę? Jakie będą skutki w zakresie ZUS i podatków?

Pozostało jeszcze 76% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.