Pytanie:
Ostatnio zauważyłem, że niektóre spółki otwierają swoje filie pod nazwą biuro. Nie mogę znaleźć umocowania prawnego takiego tworu. Czym różni się biuro od oddziału spółki? Kiedy mamy do czynienia z biurem, a kiedy to już oddział? Czy należy je zgłaszać do KRS? I czy dokumentacja Spółki, tj. kadry, dokumentacja handlowa i prawna KSH może być przechowywana w takim biurze, a nie w siedzibie? Czy w ogóle w biurze może być przechowywana jakaś dokumentacja spółki?
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Marcin Sarna
radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym