Czym różni się biuro od oddziału spółki?

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 15 lutego 2019
Pytanie: Ostatnio zauważyłem, że niektóre spółki otwierają swoje filie pod nazwą biuro. Nie mogę znaleźć umocowania prawnego takiego tworu. Czym różni się biuro od oddziału spółki? Kiedy mamy do czynienia z biurem a kiedy to już oddział? Czy należy je zgłaszać do KRS? I czy dokumentacja Spółki, tj. kadry, dokumentacja handlowa i prawna może być przechowywana w takim biurze a nie w siedzibie? Czy w ogóle w biurze może być przechowywana jakaś dokumentacja Spółki?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz