Dwa stanowiska w jednej umowie dla pracownika służby bhp

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 27 maja 2011
Pytanie:  Jesteśmy spółdzielnią zatrudniającą około 200 osób. Mamy wyodrębnioną jednoosobową służbę bhp. Czy osobie zatrudnionej w tej komórce można przydzielić dodatkowe obowiązki np. 2 godz. dziennie pracy w dziale technicznym? W naszym przekonaniu dla właściwego wykonania pracy na stanowisku bhp wystarczy 6 godz. dziennie. Jeśli można, to czy wystarczy określić pracownikowi dwa zakresy czynności, czy należy sporządzić dwie umowy o pracę w odpowiednim wymiarze etatu dla każdego z zakresów? Nadmieniam, że wykonywanie pracy na stanowisku bhp wiąże się z bezpośrednią podległością prezesowi zarządu, natomiast w dziale technicznym kierownikowi tego działu.

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Michał Culepa - prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz