Pytanie:
Pod koniec 2010 r. weszła w życie długo oczekiwana przez samorządy nowelizacja ustawy Prawo ochrony środowiska. Umożliwia ona gminom i powiatom finansowanie przedsięwzięć ekologicznych w formie dotacji celowych z budżetu. Ustawodawca wypełnił tym samym istniejącą wcześniej lukę w prawie, powstałą w wyniku likwidacji gminnych funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej. Kolejne zmiany w tym zakresie znów wprawiają jednak samorządy w dezorientację. Jak obecnie wygląda procedura udzielania takich dotacji? Jak powinna wyglądać dokumentacja w tym zakresie?
Pozostało jeszcze 98% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo