Zmiany wprowadzono rozporządzeniem Ministra Finansów z 15 lutego 2024 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania deklaracji i podań oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którymi powinny być opatrzone (Dz.U. z 2024 r., poz. 206). Celem zmian jest m.in. skreślenie zapisów odnoszących się do przesyłania deklaracji i podań przez portal podatkowy, umożliwienie funkcjonariuszom służb specjalnych przesyłania zeznań podatkowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a także aktualizacja nazw niektórych formularzy, w związku ze zmianami wprowadzonymi we wzorach tych formularzy.
Pracodawca może przekazać pracownikowi imienne informacje za pomocą poczty elektronicznej. Musi być jednak zachowany wzór PIT-11 i powinna ona zawierać wszystkie niezbędne elementy, w tym podpis elektroniczny lub tradycyjny.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip