Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej
Zawiadomienie o zmianie lub odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej
OPL-1 (5) - Zawiadomienie o odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Od 1 lipca weszły w życie przepisy pozwalające na złożenie pełnomocnictwa ogólnego, które znacznie uprości zasady reprezentowania podatnika przed organami podatkowymi. Obecnie jeden pełnomocnik będzie mógł prowadzić wszystkie sprawy podatkowe podatnika.
1 lipca 2016 r. zacznie obowiązywać pełnomocnictwo ogólne, które znacznie uprości zasady reprezentowania podatnika przed organami podatkowymi. Poznaj szczegóły zmian w Ordynacji podatkowej.
Dnia 1 stycznia 2016 r. weszła w życie nowelizacja przepisów Ordynacji podatkowej, która zmieniła zasady udzielania pełnomocnictw w sprawach podatkowych. Kolejne zmiany w tym zakresie wejdą w życie 1 lipca 2016 r.
1 stycznia 2016 r. weszła w życie nowelizacja przepisów Ordynacji podatkowej, która znacząco zmieniła zasady udzielania pełnomocnictw. Istotną nowością jest m.in. to, że obowiązkowo powinny być one składane w przewidzianej przez przepisy formie.
UPL-1P (1) - Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej
Zawiadomienie o zmianie/odwołaniu/wypowiedzeniu pełnomocnictwa do doręczeń
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip