Ministerstwo Finansów przygotowało przepisy, które mają na celu modyfikację niektórych druków przeznaczonych do udzielania, zmiany, odwoływania i wypowiadania pełnomocnictw podatkowych. Jest to związane m.in. z postępem technicznym, który spowodował częściową dezaktualizację treści dotychczas stosowanych w tym zakresie formularzy, a także z koniecznością ich dostosowania do nowych standardów tworzenia dokumentów elektronicznych.
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
Sprawdź też:
Kary za przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe w 2024 roku są wyższe. Kolejny wzrost od lipca
Czy likwidacja działalności powoduje wygaśnięcie pełnomocnictwa UPL-1
Procedura szczególna OSS i IOSS w przypadku działania przez pełnomocnika
Zawiadomienie o zawieszeniu biegu terminu przedawnienia musi trafić do pełnomocnika
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.