Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
Polecamy też:
W praktyce często zdarza się, że faktura (a już w szczególności paragon uznawany za fakturę) ulegnie zniszczeniu albo zaginie. W takich przypadkach podatnik generalnie może wystawić nabywcy duplikat faktury. Nie zawsze jednak jest to takie proste. Sprawdź, jak prawidłowo wystawić taki dokument.
W marcu br. podatnik otrzymał fakturę korygującą, wystawioną w lutym br. Z uwagi na brak faktury korygowanej, wystąpiono o duplikat, który został wystawiony 7 kwietnia br. Okazało się, że faktura korygowana, także była pierwotnie wystawiona w lutym br. Korekta obejmuje 100% faktury korygowanej. Reasumując korektę otrzymano w marcu br., a duplikat za ten zakup w kwietniu br. Jak ująć te faktury w rozliczeniu VAT -JPK? W którym okresie rozliczeniowym i z jakimi datami?
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip