Obsługujesz małych podatników na ryczałcie i KPIR, a dodatkowo prowadzisz jedną księgę handlową? Upewnij się, że Twoje ubezpieczenie OC jest adekwatne do charakteru prowadzonej działalności. Zobacz, jakie polisy wybrać, aby uniknąć ryzyka i spełnić wymogi ustawowe. Skorzystaj z praktycznego wyjaśnienia na przykładzie.
Po przeczytaniu tekstu:
Dowiesz się, jakie ubezpieczenie OC jest wymagane dla biur rachunkowych prowadzonych przez doradców podatkowych zwolnionych podmiotowo z VAT;
Poznasz potencjalne ryzyka związane z niewłaściwym wyborem ubezpieczenia OC i jak je minimalizować.
Dowiesz się, jak skutecznie zabezpieczyć swoją działalność.
Poznasz minimalne wymagania dotyczące sumy gwarancyjnej oraz opcje nadwyżkowego ubezpieczenia, aby spełnić wszystkie ustawowe obowiązki.
Polecamy też:
Klient biura rachunkowego nie dostarczył dokumentów? Sprawdź, co z JPK_VAT
Czy biura rachunkowe muszą wdrożyć przepisy dotyczące ochrony sygnalistów
Urządzenie biura dla wspólnika spółki a koszty podatkowe
Jak długo biuro rachunkowe powinno przechowywać dokumenty klienta
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.