Zasady podlegania ubezpieczeniom pracowników oddelegowanych za granicę

Magdalena Z Skalska

Autor: Magdalena Z Skalska

Dodano: 25 stycznia 2016

Uprawnienia pracownika wykonującego obowiązki służbowe poza siedzibą pracodawcy i sposób jego rozliczania zależą od właściwej kwalifikacji mającej na celu rozstrzygnięcie, czy będzie on odbywał podróż służbową, czy zostanie oddelegowany. Wprawdzie różnica wydaje się oczywista, jednak pracodawcy miewają w wątpliwości, zwłaszcza w odniesieniu do długotrwałych delegacji trwających kilka tygodni lub miesięcy. Jak jest różnica pomiędzy oddelegowaniem a podróżą służbową. Przepisom jakiego państwa podlega oddelegowany pracownik? Jakie wymogi musi spełnić firma wobec oddelegowanego pracownika?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Magdalena Z Skalska

Autor: Magdalena Z Skalska

Specjalista z zakresu kadr, płac i ubezpieczeń społecznych, autorka książek i licznych publikacji w tej dziedzinie. Współpracuje z różnymi branżowymi serwisami i czasopismami. Prowadzi szkolenia organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz