Świadczenia po zmarłym pracowniku - jak je rozliczyć? (jsfp)

Elżbieta Gaździk

Autor: Elżbieta Gaździk

Dodano: 26 lipca 2011
Pytanie:  W tym roku zmarłapracownica zakładu budżetowego. Księgowa naliczyła odprawę pośmiertną, ekwiwalent za urlop i zasiłek chorobowy ze środków ZUS dla jej córki. Do dnia dzisiejszego córka zmarłej pracownicy nie odebrała odprawy. Dodam, że zmarła pracownica miała zobowiązania wobec naszego zakładu. Czy mogę zaliczyć te świadczenia na poczet długów zmarłej pracownicy? Jakich księgowań dokonać?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Elżbieta Gaździk

Autor: Elżbieta Gaździk

Zastępca dyrektora ds. ekonomiczno-finansowych, główny księgowy samorządowej jednostki budżetowej. W samorządowej jednostce budżetowej pracuje od 1989 r. - przez cały okres zatrudnienia miała do czynienia z zagadnieniami związanymi ze sferą finansów publicznych w szerokim tego słowa znaczeniu. Zajmowała się kosztorysowaniem inwestycji, ich rozliczaniem, udzielaniem zamówień publicznych, prowadzeniem ksiąg rachunkowych.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz