Pytanie:
Nasza jedno tka w 2008 roku dokonała zakupu systemu FK na kwotę 1200 zł. Licencjodawca udzielił nam licencji terminowej do użytkowania oprogramowania na rok. Otrzymaną fakturę, w której napisano „Licencja na użytkowanie programu system finansowo-księgowy w okresie do 23 lipca 2009 r.” zaksięgowałam na konto 020 i umorzyłam program w całości. 29 czerwca 2009 r. Licencjodawca zawarł z nami kolejną umowę licencyjną udzielając licencji terminowej w okresie do 23 lipca 2010 r. Pozostałe warunki jak i treść umowy pozostały takie same jak w tej pierwotnej. Jak takie zdarzenie ująć w księgach rachunkowych?
Pozostało jeszcze 59% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo