Likwidacja stołówki szkolnej – sprawdź, co z inwentaryzacją

Marta Banach

Autor: Marta Banach

Dodano: 25 lutego 2021
Pytanie:  W zawiązku z likwidacją stołówki przy szkole musimy przeprowadzić inwentaryzację aktywów i pasywów stołówki. Sprzęt, który jest na stołówce nie ma wydzielonych ksiąg inwentarzowych. Czy w związku z tym musimy przeprowadzić inwentaryzację dla całej jednostki, czy mimo to można zrobić to dla wskazanej stołówki? Czy jest jakiś ustalony wzór sprawozdania z przebiegu procesu likwidacji?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Marta Banach

Autor: Marta Banach

ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz