Pytanie:
Jednostka wynajmuje pomieszczenie. Umowa jest podpisana na dwa lata. Kwota została określona na 400 zł miesięcznie. Po zakończeniu każdego miesiąca jest wystawiany rachunek na wynajem. Wówczas księgujemy: 221/760. Zastanawiamy się, czy należy zaksięgować całą umowę jako przypis należności z góry. Jak zaksięgować przypis należności (czy jako należność za okres danego roku 4.800 zł, zaksięgować 221/760, a potem wykazywać to w sprawozdaniu Rb-27ZZ jako należność)?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo