Upewnij się, czy poprawnie oznaczasz pisma spółki

Dodano: 21 grudnia 2016
Pytanie: Z art. 206 ksh wynika obowiązek zamieszczania w pismach i zamówieniach handlowych spółki informacji precyzyjnie określonych w Kodeksie. Informacje te powinny znajdować się również na stronie internetowej spółki. Zapoznając się ostatnio z korespondencją spółki, a także przeglądając naszą stronę internetową zauważyłem, że nie wszystkie z wymaganych informacji są w nich zamieszczane. Czy naruszenie tego obowiązku może mieć negatywne konsekwencje dla spółki, a jeżeli tak, to kto za nie będzie odpowiadał?

Pozostało jeszcze 79% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz