Pytanie:
W 2011 r. zorganizowałem szkolenie pracownikom przy udziale firmy, która jest dostawcą towarów. W programie szkolenia obszernie przedłożyliśmy pracownikom wszelkie metody, techniki, normy, organizacje potrzebne później im w pracy. Tylko jeden punkt programu to część integracyjna. Czy takie wydatki mogą stanowić koszty uzyskania przychodów? Jak prawidłowo udokumentować ww. wydatki?
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Rafał Styczyński
Ekspert Portalu FK, doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego