Pytanie:
Prowadzę KPiR. Zakupiłam 2-letnią aktualizację wcześniej zakupionego oprogramowania biurowego wraz z wykonaniem usługi polegającej na postawieniu odpowiednich routerów, umożliwiających szyfrowane połączenie z siecią komputerową. Każdy z routerów może działać osobno, a koszt poszczególnych routerów nie przekracza kwoty 2.500 zł. Wartość całej faktury to 9.000 netto, z czego aktualizacja to kwota 2.000 zł netto. Na fakturze wartości te nie są wyodrębnione. Dostawca może do tej faktury przekazać załącznik z opisaniem poszczególnych tytułów składających się na koszt całej faktury. Co w przypadku, gdybym jednak nie uzyskała tego załącznika? Jak ująć w KPIR ten zakup? Czy stanowi środek trwały lub WNiP, czy należy - i wg jakiej stawki - amortyzować poszczególne elementy?
Pozostało jeszcze 69% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo