Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Wydatków, które nie stanowiły niezbędnego warunku przeprowadzenia spotkań biznesowych oraz przekazania stosownych informacji na temat oferty spółki, nie można zaliczy do kosztów podatkowych. Co innego jeśli chodzi o koszty związane z gadżetami reklamowymi, czy też wynajmem sali konferencyjnej.
Sprawa dotyczyła spółki, która wraz z innymi firmami zorganizowała targi. Celem tego przedsięwzięcia było zaprezentowanie każdej ze spółek organizujących mini targi, produktów oraz oferty dla klientów (produkcja szkła, opakowań plastikowych oraz usług zdobienia szkła i plastiku).
Program obejmował m.in.poczęstunek, kolację w restauracji, w ramach której została zorganizowana na zakończenie targów prezentacja informacji o spółkach organizujących konferencję oraz ich produktach, a także podsumowanie targów. Dodatkowo spółka poniosła też koszty związane z gadżetami reklamowymi (ulotki, banery, zaproszenia, itp.), przejazdy autokarami (m.in. transfer uczestników z/do lotniska oraz pomiędzy zakładami organizatorów mini targów), wynajem sali konferencyjnej, oprawę muzyczną.
Wątpliwości dotyczyły tego, czyfirmama prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wszystkie wydatki poniesione na organizację mini targów.
Zaloguj się:
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.