Pytanie:
Zatrudniamy koordynatorów ds. utrzymania czystości. Koordynują oni prace sprzątaczek zatrudnionych w obiektach poza miejscem biura spółki (w innych miejscowościach). Siedziba spółki jest we Wrocławiu, ale obiekty sprzątamy w różnych miastach. Czy koordynator, jeżdżąc do tych miejscowości w sprawach objętych jego zakresem obowiązków, ma prawo korzystać z delegacji służbowych i pobierać zwrot kosztów za diety czy noclegi? Jak inaczej można rozliczać czas pracy, która trwa dłużej niż 8 godzin dziennie?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo