Metoda Sales Profits and Looses

Dodano: 30 marca 2010
Metoda Sales Profits and Looses

Załóżmy, że Twoja firma właśnie planuje akcję promocyjną, której celem jest zwiększenie sprzedaży oraz zysków. Jednak nie masz pewności, czy będzie ona rzeczywiście dla Twojej firmy opłacalna. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź, jak możesz zastosować metodę kontroli Profits & Looses (P&L), która jest z powodzeniem stosowana w międzynarodowych korporacjach.

  • Jak możesz sprawdzić, czy nowa akcja promocyjna lub reklamowa będzie opłacalna?
  • W jaki sposób możesz obliczyć próg rentowności przy zmianie dotychczasowych warunków sprzedaży?
  • Kiedy metoda P&L może być sposobem na zwiększenie rentowności współpracy z dotychczasowymi klientami?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz