Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Przedsiębiorcy wykonujący działalność w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych mają obowiązek zawarcia umowy ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone w związku z tą działalnością. Jeżeli biuro rachunkowe jest prowadzone w formie spółki cywilnej, OC musi wykupić każdy wspólnik.
Zasady zawierania umowy ubezpieczenia OC przez biura rachunkowe określa rozporządzenie ministra finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Dz.U. z 2008 r. nr 234, poz. 1576, dalej: rozporządzenie).
Planowana podstawowa ochrona ubezpieczeniowa nie będzie obejmowała czynności, które wchodzą w zakres doradztwa podatkowego.
Zaloguj się:
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.