Przekazanie niepotrzebnego wyposażenia

Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Dodano: 13 sierpnia 2009
Pytanie: Spółka, którą rozliczam, przekazała protokolarnie niepotrzebne (zrobiłam protokoły kasacyjne - niepotrzebne, nadmiernie zużyte, nieprzydatne w spółce) wyposażenie (ze względu na niską wartość wyposażenie nie było wprowadzone do żadnej ewidencji). Jak powinna wyglądać dokumentacja księgowa oraz jak wygląda to od strony VAT?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce - w ciągu ostatnich lat na łamach publikacji podatkowych opracował kilkanaście tysięcy odpowiedzi na pytania podatników oraz kilkaset artykułów i komentarzy. Autor komentarza do ustawy o VAT.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz