Prowadzenie kartotek mieszkańców w gminie

Halina Skiba

Autor: Halina Skiba

Dodano: 20 stycznia 2025
Pytanie: Jesteśmy spółką komunalną zajmującą się na terenie gminy m.in.: gospodarką wodną, gospodarką ściekową, utrzymaniem dróg, odpadami. Do poszczególnych rodzajów usług mamy założone osobne kartoteki odnośnie odbiorców i dostawców. W konsekwencji dla jednej osoby (podatnika) mamy w systemie założonych kilka kartotek. Czy taka sytuacja może mieć miejsce? Czy może, bez względu jaki to rodzaj usługi i zarówno dla odbiorcy jak i dostawcy, powinna funkcjonować w systemie tylko jedna kartoteka kontrahenta? Czy będzie miało to odzwierciedlenie w strukturach JPK_KR i JPK_CIT?
Korzyści 

Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:

  • W jaki sposób należy prowadzić kartoteki mieszkańców w gminie w zakresie świadczenia usług komunalnych?

Polecamy też:

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Halina Skiba

Autor: Halina Skiba

specjalista ds. finansowych w jednostce budżetowej, wieloletni praktyk, autor licznych publikacji w zakresie klasyfikacji budżetowej
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.