Pytanie:
Spółka zawarła umowę leasingową w 2010 r. na okres 2 lat. Wartość umowy 20.000 zł do celów podatkowych leasing operacyjny rachunkowo-finansowy, okres amortyzacji ustalono na 5 lat. W lutym 2012 r. wykupiono przedmiot leasingu za 3.000 zł. Jak prawidłowo powinny być przeprowadzone księgowania powyższych zdarzeń, uwzględniając prawidłową amortyzację?
Pozostało jeszcze 75% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo