Księgowanie kosztów zakupu naczyń jednorazowych w działalności gastronomicznej

Waldemar Gos

Autor: Waldemar Gos

Dodano: 15 sierpnia 2011
Pytanie: Prowadzę działalność gastronomiczną (bar). W działalności zakupuję dużo naczyń jednorazowych takich jak kubki do kawy, tacki na zapiekanki, torebki do hamburgerów, noże, widelce, łyżeczki, czy też folię i papier do pakowania. Czy takie towary należy księgować jako materiały pomocnicze w kol. 10 KPiR, czy też jako pozostałe wydatki w kol.14?

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Waldemar Gos

Autor: Waldemar Gos

Dr hab. profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, kierownik Katedry Teorii Rachunkowości Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Szczecińskiego. Na dorobek naukowy składa się około 400 pozycji z zakresu rachunkowości finansowej, zarządczej oraz sprawozdawczości finansowej. Ściśle współpracuje z praktyką gospodarczą jako konsultant rozwiązań ewidencyjno- księgowych. Wykładowca na kursach i seminariach doskonalących wiedzę służb księgowych.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz