Pytanie:
Jesteśmy przedsiębiorstwem budowlanym. Prowadzimy KPiR. Realizujemy obecnie inwestycję polegającą na budowie budynku biurowego wraz z jego wyposażeniem. Faktury za materiały budowlane księgujemy w kol. 10 KPiR. Jak zaksięgować faktury za zakup mebli do tego budynku: w kol. 10 czy 13? Faktura sprzedaży zostanie wystawiona za usługę - budowa budynku biurowego (która obejmuje również wyposażenie) - zgodnie z umową.
Pozostało jeszcze 72% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Waldemar Gos
Dr hab. profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, kierownik Katedry Teorii Rachunkowości Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Szczecińskiego. Na dorobek naukowy składa się około 400 pozycji z zakresu rachunkowości finansowej, zarządczej oraz sprawozdawczości finansowej. Ściśle współpracuje z praktyką gospodarczą jako konsultant rozwiązań ewidencyjno- księgowych. Wykładowca na kursach i seminariach doskonalących wiedzę służb księgowych.