Jak rozliczyć koszty remontu kiosku

Grzegorz Magdziarz

Autor: Grzegorz Magdziarz

Dodano: 4 lipca 2017
Pytanie:  W ramach prowadzonej działalności gospodarczej wynajmuję kiosk, który amortyzuję. Obecnie chcę przeprowadzić niewielki remont - malowanie, położyć płytki przy zlewie. Wydatki na materiały to 250 zł. Czy takie wydatki mogę zaliczyć w koszty działalności, czy muszę doliczyć do wartości kiosku i amortyzować? Czy mogę odliczyć VAT naliczony z tych faktur?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Grzegorz Magdziarz

Autor: Grzegorz Magdziarz

Ekspert ds. rachunkowości i MSR/MSSF, biegły rewident, dyrektor finansowy w międzynarodowej firmie. Współpracuje z wydawnictwami: Wiedza i Praktyka, Nowe Standardy Sprawozdawczości, Infor.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.