Pytanie:
Firma rozlicza się na zasadach ogólnych, VAT, PKPiR. Czy będą jakieś konsekwencje ze strony Urzędu Skarbowego, jeżeli do kosztów nie zostaną zaliczone koszty pracownicze (wypłata z tytułu umowy o pracę)? Czy wtedy książka może zostać uznana za nierzetelną?
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Jakub Rychlik
Doradca podatkowy (nr wpisu 11549), prawnik (absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW).