Zakres obowiązków - wzór

Dodano: 1 stycznia 2014

Pracodawca zawierając z pracownikiem umowę o pracę określa rodzaj pracy, która ma być przez pracownika wykonywana. Ponadto pracodawca może dodatkowo określić zadania pracownika wynikające z umowy o pracę w formie zakresu czynności (zakresu obowiązków).
Informację tę przechowuje się w części B akt osobowych, a tutaj znajdziesz przykładowy wzór zakresu obowiązków dla pracownika.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.