Informację o zmianach godzin pracy należy ująć w aktach pracownika

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 16 września 2014
Pytanie:  Pracownik jednostki budżetowej złożył podanie o zmianę godzin pracy. Przez dwa miesiące, zamiast w godzinach 7.00-19.00 chce pracować w godzinach 8.00-20.00. Czy taką modyfikację należy uwzględnić w aktach osobowych? Czy w dokumentacji pracowniczej trzeba ujmować również pisma związków zawodowych o zwolnieniu ze świadczenia pracy w danym dniu przewodniczącej lub jej zastępcy?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Michał Culepa - prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.
Słowa kluczowe:
akta osobowe pracownika
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.