Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Początek roku to okres, kiedy firma ma do wykorzystania nowe budżety. Szczególnie istotne miejsce zajmują wśród nich budżety sprzedaży i marketingu. Zazwyczaj, w opinii osób, które nimi zarządzają, są one zbyt niskie. Rodzi się więc presja na zwiększanie budżetów A&P, uzasadniana najczęściej chęcią prześcignięcia konkurencji. Warto jednak zastanowić się, czy w konkurowaniu chodzi tylko o to, aby wydać więcej pieniędzy. W wielu firmach dynamika wydatków na wsparcie sprzedaży wyprzedza osiąganą dzięki temu dynamikę przychodów i wolumenu (potwierdza to choćby raport Boston Consulting Group – „Paying for performance” z września 2012 r.). Pieniądze w tym zakresie często wydawane są nieefektywnie, co może być konsekwencją źle prowadzonej polityki wydatków wspierającej sprzedaż. W artykule pokazujemy, jak zacząć inwestować pieniądze tak, aby tworzyć dodatkową wartość dla konsumenta, a także:
Zaloguj się:
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.