Pytanie:
Spółka kupiła banner świetlny, który będzie zawieszony na zewnętrznej ścianie budynku firmy. Łączna wartość wydatku wynosi 15 tys. zł. Czy spółka może zaksięgować banner bezpośrednio w koszty podatkowe traktując wydatek jako koszty reklamy? Czy zakup banneru należy jednak potraktować jako zakup środka trwałego i amortyzować liniowo, ponieważ wartość przekracza 10 tys.?
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- Jak rozliczyć podatkowo zakup banneru reklamowego z logo firmy?
Polecamy też:
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Jakub Sitarski
Doradca podatkowy, Radca prawny specjalizujący się w doradztwie prawno-podatkowym i obsłudze przedsiębiorstw (JDG oraz spółki). Pełnomocnik procesowy przedsiębiorców i podatników w sporach z organami, w tym w sporach podatkowych. Zawodowo związany z Kancelarią LTCA, gdzie kieruje działem Sporów Podatkowych i Postępowań Sądowych. Uprzednio współpracownik Kancelarii Prawnej prof. Witolda Modzelewskiego, będącej częścią Grupy Instytutu Studiów Podatkowych Sp. z o.o. Autor licznych publikacji na łamach najpopularniejszych portali prawniczych i branżowych. Założyciel bloga o tematyce podatkowej – www.jakubsitarski.pl.