Pytanie:
Spółka zaksięgowała w styczniu deklaracje na podatek od nieruchomości w całości jako zobowiązanie wobec gmin, a w koszty danego okresu tj. miesiąca będzie księgować raty miesięczne w takiej wysokości jak są płatności, rozliczając koszty dotyczące całego roku poprzez rozliczenia międzyokresowe czynne. Czy wobec tego kosztem podatkowym danego miesiąca będzie 1/12 podatku wykazanego w deklaracjach, czy w styczniu kosztem podatkowym będzie całkowita wysokość podatku wykazanego w deklaracjach w podatku od nieruchomości za rok 2023?
Korzyści
Z artykułu dowiesz się:
- W którym miesiącu należy podatek od nieruchomości zaliczyć do kosztów
Pozostało jeszcze 73% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo