Pytanie:
Przedmiotem działalności spółki z o.o. jest handel suplementami diety i kosmetykami. W związku z nawiązaniem bądź podtrzymaniem dobrych relacji z kontrahentami, spółka przekazuje nieodpłatnie swoim kontrahentom w formie prezentu alkohol lub organizuje spotkania. Czy wręczenie upominku w postaci alkoholu będzie dla firmy stanowiło koszt uzyskania przychodu? Czy zakup alkoholu na spotkanie z kontrahentem np. negocjacja umowy, lub serwowanie alkoholu w ramach działań marketingowych lub reklamowych dotyczących promocji konkretnego produktu będzie stanowiło koszt uzyskania przychodu dla spółki?
Pozostało jeszcze 75% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Jakub Rychlik
Doradca podatkowy (nr wpisu 11549), prawnik (absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW).