Skończą się wątpliwości dotyczące ważności certyfikatów rezydencji

Dodano: 10 grudnia 2014

Zazwyczaj certyfikaty rezydencji są wydawane na określony czas. Czasami jednak brak w nich terminu ważności. Do tej pory nie było jasne, jak długo pozostają one aktualne. Takich niejasności nie będzie już po Nowym Roku.

Certyfikat rezydencji to dokument wydawany przez właściwy organ administracyjny, który potwierdza miejsce zamieszkania lub siedzibę danej jednostki. Jego przedstawienie może okazać się konieczne w celu udowodnienia, że podatnik mieszka lub prowadzi działalność gospodarczą za granicą i nie podlega polskiemu opodatkowaniu, bądź też że korzysta z określonych ulg.

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz