Pytanie:
Nasz dłużnik ogłosił upadłość (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą). Otrzymaliśmy od nadzoru układu pismo i przesłaliśmy im listę zadłużenia, następnie odbyło się głosowanie nad zatwierdzeniem układu. Jesteśmy w grupie III, a przedstawiciel firmy prowadzący sprawę nakreślił nam na jakie pieniądze możemy liczyć. Czy mając takie dokumenty i informacje możemy zrobić odpis aktualizacyjny na tę należność i zaliczyć w koszty podatkowe?
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- Czy firma może zrobić odpis aktualizacyjny od długu i zaliczyć go w koszty?
Polecamy też:
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Marta Jagiełło
księgowa z wieloletnim doświadczeniem, specjalistka od rachunkowości oraz podatku VAT i prawa pracy , a także szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem