Pytanie:
Spółka z o.o. otrzymała duplikaty faktur zakupowych z lat ubiegłych (2017 r.). Czy te zakupy można ująć w miesiącu otrzymania duplikatu i uznać jako koszt uzyskania przychodu oraz odliczyć VAT?
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- Jak rozliczyć na gruncie VAT duplikaty faktur zakupowych z lat ubiegłych;
- Jakie skutki na gruncie podatku dochodowego mają duplikaty faktur zakupowych z lat ubiegłych.
Polecamy też:
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo