Felietony w prasie służą promocji produktu firmy

Dodano: 17 września 2013

Wydatki związane z wyjazdami dziennikarzy mają cechy reklamy, gdyż zmierzają do wywołania dobrego wizerunku towaru lub usługi. Zatem opłaty za bilet na samolot, czy organizację wywiadu z aktorami firma może zaliczyć do kosztów podatkowych.

Z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: ustawa o CIT) wynika, że kosztami uzyskania przychodu są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów, z wyjątkiem tych wymienionych w art. 16 ust. 1 ustawy o CIT. W związku z tym ważny jest celu, w jakim podatnik ponosi dany wydatek.

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz