Pytanie:
W 2009 r. kupiliśmy usługę od kontrahenta zagranicznego. Fakturę na ten zakup zaksięgowaliśmy w koszty firmy. Jednak do tej pory jej nie zapłaciliśmy. Kontrahent nie upomina się o płatność, a prezes naszej spółki zdecydował, że nie zapłaci tego zobowiązania. Czy w związku z tym powinniśmy zaksięgować wartość tej faktury w przychody firmy? Jeśli tak, to kiedy powinniśmy to zrobić - czy do roku 2011, czy w latach późniejszych? Czy będą to przychody podatkowe?
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Magdalena Płachecka
Konsultant podatkowy, absolwent Wydziału Prawa i Administracji
Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Praktykę zawodową zdobywa
w spółce doradztwa podatkowego. Autor publikacji z pogranicza prawa gospodarczego i podatkowego.