Target costing

Dodano: 12 marca 2010
Target costing

Target costing jest to pakiet metod zarządzania, które poprzez planowanie i kontrolowanie kosztów mogą umożliwić Ci takie kształtowanie ich poziomu, żeby Twoja firma uzyskała zakładaną rentowność i mogła osiągnąć planowany zysk w całym cyklu życia produktów. W takim po­dejściu największy nacisk kładzie się na dobre przygotowanie produktu, ponieważ to przesądza o 80-90% kosztów ponoszonych później. Przeczytaj, jak ustalić wysokość marży docelowej oraz wyznaczyć koszty docelowe w kontekście organizacji procesu budżetowania. Dowiedz się także:

  • Jak możesz obliczyć koszt docelowy?
  • Co powinieneś wziąć pod uwagę, ustalając ceny?
  • Jakie są sposoby na wyznaczenie marży docelowej?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz