Czy każdy pracodawca musi przygotować regulamin pracy zdalnej

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 1 marca 2023
Pytanie: W naszej firmie pracą biurową zajmują się trzy osoby. Nie wyrażają chęci na pracę zdalną. Czy wobec tego trzeba w regulaminie pracy sporządzić zapis o pracy zdalnej? Jeżeli tak, to co trzeba napisać?

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Michał Culepa - prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.
Słowa kluczowe:
regulamin pracy zdalnej
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz