Pytanie:
Po zakończeniu zgromadzenia zarząd otrzymuje od prowadzącego zgromadzenie, protokolanta i komisji powołanych podczas zgromadzenia dokumenty (np. uchwały, sprawozdanie finansowe). Koniecznie powinien sprawdzić, czy są one kompletne i poprawne (np. czy ich forma jest właściwa) oraz czy nie naruszono zasad dotyczących większości głosów lub głosowania tajnego itp. Jeśli zarząd stwierdzi uchybienia, wówczas powinien zaskarżyć uchwałę, żądając jej uchylenia lub stwierdzenia jej nieważności.
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo