Pytanie:
Jeden z najefektywniejszych handlowców spółki coraz częściej mnie zaskakuje, niestety negatywnie. Spóźnia się na spotkania, nie wykonuje wszystkich poleceń, klienci narzekają na jego obsługę. Obserwuję jego wyniki sprzedaży i zauważyłem, że są coraz słabsze. Jakie przyczyny mogą ukrywać się za takim zachowaniem? Czyżby to wypalenie zawodowe? Jak mu zapobiegać?
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo