Rozmowa oceniająca z kłopotliwym pracownikiem

Autor: Irena Ochyra

Dodano: 28 kwietnia 2010
Pytanie: Wkrótce w naszej firmie rozpoczną się rozmowy oceniające. Moje doświadczenia z takich rozmów są takie - pracownicy posługują się ogólnikowymi stwierdzeniami nacechowanymi negatywnie, nie słuchają tego co mam do powiedzenia, krytykują firmę. Trudno w takiej atmosferze zachować spokój i przekazać informację zwrotną. Jak sobie radzić z taką sytuacją?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz