Pytanie:
Zarządzam kilkuosobowym zespołem handlowym. Moi handlowcy wracają z terenu z marnymi minami, ponieważ wszędzie słyszą od klientów, że jest kryzys i w związku z tym muszą mieć niższą cenę albo dłuższy termin płatności. Sytuacja rzeczywiście jest trudna dla wszystkich, jednak ja już też niewiele mogę ,,zejść” z warunków handlowych, gdyż sam przekroczę próg opłacalności biznesowej. W dodatku mam wrażenie, że niektórym klientom wiedzie się jednak całkiem dobrze. Jak rozmawiać z handlowcami, aby zobaczyli inne możliwości niż tylko uleganie klientom i konkurencji?
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo