Jak reagować, gdy handlowiec negatywnie komentuje działania spółki?

Autor: Anna Syrek-Kosowska

Dodano: 24 września 2010
Pytanie: Mój najlepszy handlowiec w zespole często negatywnie komentuje działania spółki. W relacjach z klientami jest bardzo skuteczny, ale jego komentarze destruktywnie wpływają na innych handlowców. Co mam zrobić w takiej sytuacji, żeby utrzymać zespół handlowy i ich motywację do pracy?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
handlowiecspółka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz