Pytanie:
Jestem dyrektorem spółki specjalizującej się w produkcji lakierów podłogowych. Niedługo będę potrzebował nowych handlowców. Co powinienem zrobić: czy szukać handlowca ze znajomością branży z dużym prawdopodobieństwem, że trudno taką osobę będzie znaleźć, czy zdecydować się na handlowca bez wiedzy na temat lakierów? A może spróbować podebrać handlowca konkurencji? Jeśli tak, to jakimi argumentami mógłbym go przekonać, żeby przeszedł do mojej spółki?
Pozostało jeszcze 73% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo