Przekonaj się na przykładach, jak mierzyć kapitał intelektualny metodami opartymi na wartości rynkowej firmy - Market-to-book Value (MV/BV), Tobin’s Q

Dodano: 7 września 2016
metody mierzenia kapitału intelektualnego

Jak dotąd nie ma jednego przyjętego stanowiska co do uniwersalnej metody pomiaru kapitału intelektualnego. Jednak jeśli będziemy się kierowali zasadą, że metoda wyceny kapitału intelektualnego powinna być jak najprostsza oraz dawać możliwość porównywania się z innymi firmami, najkorzystniej będzie, jeśli zastosujemy metody oparte na wartości rynkowej firmy (MCM – ang. Market Capitalization Methods).

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.